OMTL!

Hej!
Idag har det varit en ROLIG dag!
det började med att jag och syster Linnea åkte till centrum för att bli vaccinerade mot livmoderhals cancer. Det är ju inte det bästa jag vet, men hon som tog sprutan var väldigt snäll :D
Sen efter det skjutsa mamma mig till Idunn där vi hade väldigt kul! Vi tittade på väldigt många Taylor Lautner videos, gjorde teman och kollade på olika twilight videos också. Vi båda ÄLSKAR twilight, speciellt jacob Black (L) Vi kollade på något avsnitt Heros, kunde inte bestäma vilket vi ville se, så tog bara ett xD Matade också deras JÄTTEstora kaniner! Jag lovar de är enorma! :P Sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem till mig för att käka Tacos :P där vi spelde Wii mario car och nörda TWILIGHT åännu mer, fast jag packade lite, ska till Skara Sommarland imorgon med Mamma, Linnea, Alicia och Mathilde (min kompis) det ska allt bli kul :D
Jag ska berätta lite mer om vad jag har gjort under sommaren, men just nu orkar jag inte berätta allt!
Här kommer en sjuk video med twilight, förlåt att det är väldigt mycket twilight prat, vet att det finns personer där ute som inte har sett filmen elr inte tycker om den, ja hur man nu ine kan göra det... Men iaf, ska börja skriva om annat när jag kommer hem från Skara, men under tiden får ni stå ut med mig om min kompis Idunn (www.tradkojan.blogspot.com)

GRATTIS TILL ELDRI SOM FYLLER 11 ÅR IDAG!! GRATTIS GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0