Min Kompis kusins kusins systers kompis, det är jag det xD

 O.o,
Idag har jag... STÄDAT! Yeay... Så kul! Eller inte :P Så det finns inte så mycket att berätta egentligen... Bara att det kommer börja ösregna snart, himmlen är grå med några glimtar av blå vacker himmel, GUD jag låter som en tant! Man ska ju inte snacka om vädret när man är 16! Fast om jag ska låta som de flesta andra 16 åringar så kanske jag bara ska skriva om fester? Nä, det låter ju så roligt att läsa om, då blir det ju ungefär så här " Hej! Idag dracka jag så mycket så jag hamnade på maria Ungdom, eller va det nu heter, är snart stammis där :D" Oh wow, jag blir så imponerad! Lycka till under resten av ditt liv! Haha, gud va roligt jag har det...
Imorgon ska jag allt göra något, om jag inte vill bli inlåst på dårhus eller något liknande. Har haft full rulle kanelbulle hela sommaren, och tyckte att det skulle bli skönt att bara slappa, men nu har jag så tråkigt att det är sant! Ska nog ringa Sofia lite senare, vi måste ju planera en grej... Annars så träffar jag dem på Lördag. Längtar!
Haha, nu kom jag på vad jag vill hitta på :D Fick the Sims 3 i b-day present, har spelat det en liten stund. Så ska göra det nu :)
Men alla vänner, ni får ha det så bra! Skolan börjar ju om mindre än en vecka!

Linnea, Jennifer och Alicia. Sötaste tjejerna på Stranden :D <3

Jag och Mathilde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0