Min dag eller något i den stilen...


Såg den här på twilightsweden.se jag började garva när jag såg den! Tänk att man har gjort en sån video liksom xD
Patricia kom hit idag, det var kul, men hon tyckte inte att hon var så brun... Vi slappade väldigt mycket, jag var för trött på att hitta på nått (Börja inte nu igen!). Men det var kul iaf :)
Imorgon ska jag vaccineras mot livmoderhals cancer, jippi -.- Hon som tar sprutan rör runt i armen så man får jätteont! Hatar henne! Men sen efter ska jag till Idunn! Det ska bli kul! :D
ASSÅ OMG, kolla på det här klippet, men INTE om ni INTE vill VETA vad som HÄNDER under NEW MOON!
En till kolla INTE om ni INTE vill VETA vad som HÄNDER i New Moon


Om ni vill köpa några Twilight grejer kan ni gå in på den här sidan:
http://www.banglesofhope.com/Twilight-Jewelry_c_45-2-4.html
eller discshop där finns det olika saker som är fina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0