17:12

Hallo!
Idag är dit skitkallt ute! Mamma skulle hämta mig o malin i centrum, men hon blev fett sen så vi stod där och frös nästan ihjäl... Idag fick klassen reda på vad vi fick på nationella (svenska) och jag fick VG+, Gud va glad ja blev! Men vi har börjat med muntligt nationellt prov, så får se hur det går.... Alla dessa prov, låt oss få lite fridtid, jag orkar inte plugga är astrött när jag kommer hem efter skolan, vill bara kolla på TV eller slappa. Men det är nu allt hänger på, om man kommer in på den linje man vill osv. men man kan ju inte mer än sitt bästa, måste bara släppa fram det bästa (det lät lite konstigt, men hoppas att ni fattar). Idag fyller Sofias mamma år, grattis, grattis till henne ;P
Idag ska jag tillt teatern, det ska bli superkul tycker jag, vi ska typ gå igenom början av andra akten som jag skrev förra gången, fast då dansade vi istället, vilket var kul, men svårt ;P
Snart roppar mamma att vi ska äta middag, blodpudding står på menyn idag, så innan hon gör det ska jag ladda ner bilder från kameran och radera dem så jag har minne till sportlovet. Då ska nämligen jag och kära familj åka upp till Björnriket och åka skidor, vilket är KUL! Vi ska åka på fredagen den 20/1 till 1/3. Vi åker upp med två andra familjer, yeay va jag längtar!! Fast det blir ju tråkigt att missa allt som händer här hemma, men det är smällar man får ta.
Juste! I söndags var jag, mamma, Linnea och Frida på inspelning av Singing bee, det va skoj! :)

Bilden är från höstlovet, an aning seriös xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0