17:34

Idag var det sovmorgon! Fler av dem vill man ha! Anledningen till detta var att vi hade nationllt svenska prov förra torsdagen så vi skulle vara i skolan klockan 08:00 istället för 08:50, så Gunnel sa att vi skulle missa svenska idag istället (YES!). Så fick sova en hel timme längre idag;P
På idrotten idag hade vi beep test och jag fick VG :D Blev stolt, men det var jobbigare än vad det såg ut. Har aldrig gjort testet innan, så var lite nervös (eller nått) innan. På beep testet var det bara, Julia, Jag, Zeineb, Jojje, Eneas, Nebil och the twins (marko och Milos) och eftersom vi var så få skulle resten av klassen göra det på måndag, vilket betyder att vi 8 får sovmorgon till 09:25! :D yeeay! hur bra är inte det??
 Igår på idrotten hade vi dansprov och jag fick MVG på alla tre, Bug, Vals och Foxtrot (eller vad det nu kan tänkas heta ;P).
Idag när vi skulle åka hem köpte vi chilli nötter, och de va SKITSTARKA!!! Så vi försökte komma på olika knep så de skulle bli mindre starka, patricia kom fram till att man skulle torka av nötterna med en sarvett, så där blev vi sittandes och torka av... Fast som tur var så tyckte Bene och Cyntia att de var goda med kryddorna, så de fick ett par.
Nu ska jag plugga SO, och sedan äta något innan jag ska iväg till teatern!! :D Det ska bli superkul, vi ska typ börja med andra akten! Men läs vidare på någons blogg, och kom ihåg... Att det var härifrån ni hörde det först, om nötterna alltså :P

Min framtids bil ;P
Juste, några idéer på filmer som man kan ta med sig till skolan? Stomp the yard, fast den stavas säkert inte så plus att det är Mimmi som har den... Ska nog kolla med henne om jag kan låna...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0