19:23

Tralalallaaa, STUDIEDAG IMORGON! Tjofaderittanhejsan!! Guuuuud, va skönt med STUDIEDAG! :D Att kunna sova läääänge, och sedan bara slappa, inte ha dubbel SO, klassråd, Låååång svenska, dubbel NO och Syslöjd. istället så kmr det stå, STÄDA, PACKA, PLUGGA och....... TRÄFFA FRIDA (om hon kan iof) Men de sekunder jag har ledigt ska jag nog bara kolla på filmer, hur många som helst. Jag älskar filmer som typ LejonKungen, Ariel och sånna man såg när man var liten. De är super gulliga. Min favorit var Aladdin, jag bara älskade filmen och personen! Ska försöka se Spiderman 3, den fungerar inte på min dator och på TV där nere, så ska kolla på den har uppe.

OMG! Jag hittade trailern på Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag som är värsta Harry Potter geeken, blev fett glad när jag såg att den har premiär 17/7-09, fast det är säkert i USA, så får se när den kmr till Sverige. det var först meningen att den skulle komma ut i höstas, men någon i min klass sa under en lektion att Rupert (ron i HP) hade dött, gissa va ja blev ledsen! Så när jag kom hem sprang jag till datorn och letade reda på fakta på vad som hade hänt, och det visade sig att döden var rätt fast fel person. Det var någon i snigelklubben som hade blivit dödat i ett knivslagsmål "/ stackare, fast jag är ändå lite glad över att det inte blev Rupet. Han är typ skönast i hela filmen ;P Bara så att ni vet har jag läst alla sju böckerna, och har alla fem filmerna hemma. Fast det är ju lite knäppt äckligt att Daniel (harry i HP) framträder naken på en teater med en häst, liksom han var typ minmLänken till trailern kommer nu, kan fortfarande inte lägga in videos. Ska försöka övertala någon att lära mig ;P

http://harrypotter.warnerbros.com/harrypotterandthehalf-bloodprince/





1. HP små
2. HP äldre
3. Ginny (bonnie wright)
4.  Luna Lovegood (Evana Lynch)
5. Hela HP gänget
 
Det var mycket idag, trodde inte det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0