17:19

Idag när jag var på väg hem tänkte jag possetiva tankar för att jag ville bli lite glad så jag gick liksom och log, och mitt i allt ser jag GRACE! Asså hon och jag i samma franska grupp i sjuan och har inte träffats på jag vet inte hur många år! Så det var jättekul att prata med henne :)
Idag bestod vårt samtals av - Jonas Brothers konsert, Chris Brown konsert, Gordon Ramsey, limo till balen och gymnasieval. Det är typ samma samtalsämnen varje dag... Känns som jag kan allt om det snart...

Idag på idrotten skulle vi dansa bugg, vals och fox strop (?) och jag fick agera kille, och jag var bättre än vissa killar ;P Jag lärde mig mycket fortare... David vår idrottslärare tyckte att det var bra att jag lärde mig dansa killarnas steg, för på danskvällen kommer det säkert vara mer tjejer som vill dansa och vissa killar kommer bah:ÖÖhhh.... och inte "orka" så då kan jag dansa ;P Eller nått xD

Ska läsa Om jag kunde drömma nu, plugga och sedan gå ut och gå med Frida :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VEM VA DIN BÄSTA PARTNER??!! (Svara nu det jag vill du ska svara!!!!) xD

2009-01-26 @ 21:16:40
Postat av: Maja-Lena

Min bästa partner var... Hmm... Låt mig tänka... Om jag ska vara ärlig så är det nog.... SOFIA ;P, eller vår lilla dans i början var bäst iaf (om du vet vilken ;P)

2009-01-28 @ 16:41:11
URL: http://krusbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0