20:52

Heeeej!
Idag var jag äntligen och såg Twilight. Jag tyckte att den var bra, men inte så bra som jag trodde först, fast det var väl för jag hade så höga förväntningar. Men, men kommer säkert ändå köpa filmen när den kommer ut som DVD. Det var jag Patricia och David som åkte för att se filmen, vi möttes vid  ingången och köpte biljetter, sen strosa vi runt i Media Markt för att kolla på typ ingenting. Vi gick också till Team Sportia där vi blev utskälda för att vi anväde träningsmaskinerna... Vi gick också till någon inredningsaffär till barnrum... Vad gör man inte när man har tråkigt??
När vi skulle hem, gick jag och Patricia till bussen medan David fick sjkuts av sin pappa. Jag och Patricia orkade inte stå och vänta på bussen så vi gick till IKEA och väntade där istället. Vi tog 173 till Älvsjö Station där jag skulle hoppa av och Patricia fortsätta till Hökarängen, men vi tog bussen som BARA gick till Älvsjö, så hon fick slå följe till pendeltågen. Där mötte vi typ tusen polacker som Patricia kände... Så jag lämnade henne hos dem och skynda mig till pendeln.

Men på fredag blir det nog bio igen om någon vill följa med? Den här gången ska jag se Benjamin Button med Brad Pitt i huvudroll. Den handlar om en pojke som föds som en gammal gubbe, men blir yngre med tiden. Jag har läst en bok när jag gick i femman som handlade om det, så är sugen på att gå.

Ska den 26 se i taket lyser stjärnorna med Mathilde, Alexx och Neea. Det ska bli skoj :D

Om ni vill läsa något annat ;P
www.paty.blogg.se
www.agood.blogg.se

bt

Kommentarer
Postat av: Anonym

PMS snubbe i Team Sportia asso >.<

Meh, det va dom som hitta mej så skyll inte på mej här xD

2009-01-13 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0