22:26

Idag har jag och min kära familj varit på tekniska museet. Vi kollade på Cino4, det var roligt :D Sen strosa vi omkring där och kolla på utställningarna. Det var svinkallt i de första rummen, men sen blev det varmare. Jag, mamma och mina systrar gjorde några finfina badbomber som man kan använda om typ en vecka eller nått. Min badbomb blev JÄTTEGRÖN!! :D:D
Jag och mamma tänkte dansa på "dansmattor", men det var en kille som trängde sig, så vi tänkte "jaja, låt honom vi har ändå inte bråttom" men det visade sig att efter han hade dansat gick maskinen sönder!! Så mamma och jag fick aldrig :( Men livet går vidare och det gjorde vi också.
En bild från tekniska:
t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0