21:56

Haha, idag hände det något roligt xD
När mamma och jag kollade på TV och hon hade pratat klart med mormor sa hon:
- Du ska vara glad över att du ser bra.
- Mamma, jag är nog fel person att säga det till. (jag pekar på mina glassögon)
(mamma kollar på mig)
VI börjar asgarva xD
Hon menade att jag inte behövde ta på mig glasögonen, ta av mig glasögonen för att kunna se på närahål och på långt. Men kul lät det iaf xD

Idag iskolan höll jag och Sofia på att falmsa runt xD Vi åt kakor så att vi fick ont i magen ;P Men min hemliga kompis har ju redan skrivit vad vi gjorde, så jag låter bli...

På lördag ska jag äntligen gå på BENJAMIN BUTTON!! :D :D <33 Jippi, med Mathilde och Frida, ska bli så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0