21:28

Hej hej!
Idag var det vrait en rolig dag, det började med värdegrund i skolan, då man skulle prata om regeler.. Vi var bara 12 tjejer och 3killar idag, dör det var SM, så typ många var borta... Och så var det ju de som inte kommer alls till skolan som inte var med... På NO.n idag fick vi se hur våran NO-lärare såg ut som 20(?) åring, han hade hår på huvudet!! Hahah, jag och Patricia dog av skratt! Men ha hade tagit coola bilder på en blåkråka(?), lejon, noshörningar osv. På elevensval hade jag tråkigt, så jag gjorde Sofia till Hippie, Patricia till det först, men sen blev hon... Ja va blev hon?? :S hon fick massa tyg på sig och en svans... Jag hade bara lite tyg i mitt hår, för jag var ju en av de som fixade, har fortfarande trådar på min tröja xD
Efter det fick jag skynda mig till t-banan, för jag, Mathilde och Linnea skulle se på "i taket lyser stjärnorna" jag vet att jag har skrivit på, men jag visste inte riktigt vad den hette xP Vi möttes vid spottkoppen och tog sedan t-banan mot östermalmstorg, där vi åt på McDonalds :) Vi fick skynda oss lite för vi blev lite sena med att gå... När vi kom fram var det LÄNGSTA kön till popcorna, så jag ställde mig där, fast när jag skulle betala upptäckte jag att det var väldigt svårt att bära 3 popcorn grejer och 3 drickor så jag lämnade en popcorn grej där medan jag lämnade de andra hos mina kompanjoner. När jag hade satt mig såg jag Felica! Gud va länge sedan det var,m fast vi han inte prata för filmen började precis. Jag tyckte att den var bra, fast boken är bättre.Det var många roliga repliker, men den bästa var nog:
- Vet du vad det bästa med dina ögon är?
- Neej?
- Om man kollar riktigt nära kan man se min spegelbild xD
Jag tyckte att det var roligt xD
När jag och Linnea åkte hem var vi själva på bussen så vi sa att det var våran limo ;P Vi tänkte fråga om han kunde stanna vid vårat hus, men sen kom vi på att det var trettioskyltar vid början av vägen och bussen kommer inte förbi xD
Nu kommer lite bilder från idag och andra dagar;P

Jag ska vara eldslukare ;P

Min växt och snögubbe xD

Godis på bion i lördags :P

Mathilde, Jag och Linnea i taket på bion :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0