16:48

Hello!
Idag i skolan, hade vi vanliga ämnen... Vi var lite knäppa som vanligt idag. Vi hade spelprov på musiken och jag fick ett mycket starkt VG på trummor :D Det var kul att veta :) Det hände säkert fler, saker men jag kommer inte ihåg allt ;P
När vi var på väg hem gick vi hem till Zeineb! Jag och Patricia gick i förväg. Patricia hade varit där innan och kunde koden in, så vi skyndade oss att trycka ner hissen så att vi skulle hinna upp före Malin och Zeineb. När vi kom upp gömde vi oss i brandtrappan och skrämde dem när de kom upp med hissen xD När vi blev insläppta av Zeineb träffade vi Ayda (gåt i 5:an) och Fatma (går i 3:an). Jag tyckte att de var jättegulliga och lika zeineb som jag vet inte vad! Ayda hade gjort VÄRSTA snygga pärlplattan av sig själv, den var superfin! När vi kom in behövde alla vi gå på toa, zeineb var först och efter ett tag ropade hon på Ayda och frågade vart toa-pappret fanns? Det visade sig att det var slut! Allt för att vi skulle komma dit... I Zeineb och Meryems rum var det många bilder på Tamer och Britney, det fanns tillochmed en bild på toa dörren xD Fast det visade sig att det var ett hål där ;P Vi fick också smaka på det supergoda brödet Zeinebs mamma hade bakat, hon var dock inte hemma, men jag hoppas att det säger det till henne! Så nu har jag träffat alla i Zeinebs familj förutom Sara, den minsta :P 
Anledningen till att vi gick hem till Z var att ZPM skulle till gymmet, och Z hade inte tagit med sig kläder av någon anledning... Men det var kul att se Z hem! När vi gick hem fick vi skynda oss, för annars skulle vi missa bussen, så P var liite stressad/irreterad över det... Men de han med 173 och jag fick vänta på 172 medan jag läste OM JAG KUNDE DRÖMMA!
Ska fortsätta läsa, innan jag börjar städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0