Bara för att...

... jag har två blåmärken som jag inte vet hur de kom till, ett på samlbenet och ett på handen "/

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Jag sov, klockan skulle ringa 30 min efter...

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Ritade

Det sista du sa högt?
Va är det?
Till alicia

Vad har du druckit idag?
Juice, vatten, festis jordgubb, saft

Vad var det senaste du åt?
hemalagade hamgurgare

Vad var det senaste du köpte?
Minns inte ;P

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Röööd

Vad är det för väder hos dig just nu?
12 grader och typ blå himmel

Godaste glass-smaken?
Blandat, men citron maräng var god :P

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, det gör jag ;)

Sover du tungt?
Det beror på hur trött jag är och en annan massa info

Drömmer du mycket?
Typ varje natt xD

Mardrömmar?
Har en drömfångare xP

Vilket ämne är roligast i skolan?
Bild och Svenska ibland ;)

Trivs du med ditt jobb?
Ja, OM JAG SKULLE HA HAFT ETT =)

Favorit klädsel?
Pyjamas, mysigt!

Favoritlåt just nu?
Turn right - Jonas Brothers

Vad ser du om du tittar åt höger?
En orange vägg

Vad gör dig glad just nu?
Att jag har födelsedag imorgon och ska få en massa fin presenter :D

Vad ska du göra härnäst?
Gå och lägga mig, eller spela sims 2

Höger- eller vänsterhänt:
Högerhänt

Humör just nu:
Glad och trött

Favoritgodis:
Surt och sött

Vad lyssnar du på nu?
Ett flygplan som åker där uppe xD

Spelar du nåt instrument:
Nää, har spelat (trummor, flöjt, piano)

Morgon- eller nattmänniska: 
Mitten människa är alltid trött xP Men mer morgon tror jag

Vilka är viktigast för dig:
Familjen och mina vänner!

Bio eller promenad:
Beror på vilken film och väder och vilka personer jag är med

Är du kittlig:
Nope

Snarkar du:
Har gjort

Stjärntecken:
Tvilling =)

Äckligaste insekten:
Oj! Det skulle ta en evighet och skriva, men FÄSTING jäklarna ligger väldigt långt upp

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna bytta kropp så man kan smyga omkring över allt fast i en annan kropp

Vad vill du jobba som?
Förskolefröken =)

Stökigt eller välstädat?
Vill ha välstädat, men det är alltid stökigt!

Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Hahahaha, kanske om typ 100000 år

Gillar du att sjunga?
Ja! Älskar det!

Anser du att du är stark?
Nej jag är en svagis

Vad gör du om du får hicka?
Håller andan eller något annat knäppt

Vad längtar du mest efter just nu?
Min födelsedag, Jonas brothers konserten och New Moon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0