Fröken P

Tjeena mittnbena ;P
Idag har det varit ännu dag med teater! Skulle kunna vänja mig med det här livet :D Vi flamsade en anig mycket när jag, Julia och Sara skulle öva en scen... Men vi kan den rätt så bra nu, eller början iaf xD Sista pappret hittar vi bara på något och flamsar xD Sara läste igenom scenen på tyska och vissa ord som tex tölp kunde inte hon så det lät jätteskumt att lyssna. *obegriplit* tölp *obeegriplit*. Vi ghorde också många roliga ett ordsaga, den blev helskum (har skrivit skum massa gånger men vem bryr sig ;P)och rolig! Men, men... Om Linnea Ekfelt läser det här så ska jag bara säga att du och din syster är JÄTTELIKA! Fast det tycker dock inte Emelie ;P
Idag hämtade  Frida mig med moppen :D Men jag ser skum ut med hjälmen xD Just nu har jag tråkigt, ska kolla på TV eller försöka få igång sims 2, har inte sims 3 ännu, men önskar mig det i födelsedagspresent :D Är hungrig också... Men får inte äta just nu för mamma gör tacos (A) :D Så jag sitter här och känner denna otroliga goda lukt och blir bara hungrigare och hungrigare ju mer tiden går.. Hon sa att maten skulle vara klar för 30 min sen... Men hoppas det blir snart bara ;P
Tja, ska spela nu... Men ses imorgon och glöm inte! Jag fyller år om 2 DAGAR!!!! :D :D :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0