GLAD MIDSOMMAR! :D

OMEC!
Gud va det regnade alldelses nyss! :O och nu har del slutat! Knäppt...
Idag var jag och la familla nere vid rådsparken och träffade la familla Fyksen Sooaru. Jag och Idunn falmsade som vanligt runt xD
Vi träffade Mathilde och lite andra människor, och det var en jättekonstig tant uppe vid ett hus. Det låg en katt på en stol och typ halvsov, några ungar och deras mammor klappade katten försigt och hon tanten sa till alla och sa att det var bästa att låta den sova, den knäppaste var att hon inte jobbade där eller hade något barn som klappade! Hade lust att säga till henne! Jag blir så trött på alla dessa gammla tanter! Gäsp! De borde få bo i en egen liten tant-kommun! Idag fick jag ett par jättefina blommörhängen av Idunn! De var superfina! Älskar dem!
Ska byta om, men håller  på att ladda över lite låtar från mina CD till Ipoden :D Lyssnar på Losing you av Dead By April, ni vet den som var reklamen till robinson...
Juste, Frida jag fick en biljett till Jonas brothers konserten... Eller ska få när de släpps! =D
Nu är det sol utomhus :S Det här vädret är skumt...

Ska skriva lite i fridas och min blogg (www.agood.blogg.se) , bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0