Hej på alla er där ute.

Kom hem från teatern för typ en timme sen ;P Första timmarna hade vi sminkning och då sminkade jag Frida till en geisha (hon ville det) och själv blev jag en docka xD Jag hittade en blå peruk som jag lånade, blev väldigt snygg ;P Alice fick ögon målade på ögonlocken så när hon blundade såg det ut som om hon kollade... Väldigt läskigt om man hade glömt bort xD
Sen stack vi, jag, frida, sara, alice, sandra, camilla och ida till statoil för de skulle köpa glass. Vi hade fortfarnade vårt konstiga smink och jag hade peruken på så typ alla kollade snett och när vi åt på en bänk utanför teaterhuset var det en liten fjortis kille som kolla snett hela tiden ich han föröskte dölja det också! xD Vi bah va glor du på??
Vi tog en liten sväng till centrum också där det var mpnga flera som såg oss... Som om du där ute såg tjejer i konstigt smink, så var det nog bara vi xP
Vi spelade Hotellet också, det var kul! Jag, Frida, Sara och Julia var fyra systrar som hade klaostrofobi och mörkrädda... Vi hade dödat vår femte syster också... Hm, det låter ju inte alls knäppt xD
Imorgon är det föreställning klockan 15, så om det finns en lite själ där ute som vill komma och kolla på alla underbara små personer som showar är ni troligtvist välkomna ;P Ochh när ni nu är där, kan ni ju säga GRATTIS till mig (A) :D
Under sminkningen så pratade Camilla, Alice och Viliam om att kändisar (kom då att tänka på S ;P) och viliam tyckte att vi var hel skumma som bara snackade om kändisar, han viste inte vilka Robert eller taylor va?! eller va twilight va för något! Det tyckte de var helt otroligt! HAn bah, men om några år är de bortglömda! Jag bah, näää....! Alla vet ju vad grease och titanic är för nått oc de filmerna är ju gammla. Då kan ni inte gissa va han sa! Han bah, vad är de för filmer? -.- Hm... Vi behöver kalla in lite proffshjälp med kändisar till honom, dags att ringa en person som har fått en låt uppkallad efter sin personlighet (Kändiskåt) ringer det några klockor??¨
Iaf, idag kom Jonas Brothers nya cd ut i affären, men jag kan tyvärr inte köpa den förren imorgon... För jag kanske får den i present! Den står på min önskelista iaf :P Men jag slår vad om att den är jättebra!

Nå folket? Va ska ni hitta på när det är midsommarafton? Själv ska jag träffa IDUNN! Längtar galet :D
Måste städa mitt rum och vardagsrummet nu, ska få gäster imorgon så det måste vara tipp topp.
Men ha ett bra sommarlov, kommer inte skriva mellan 21/6 - 1/8 för då är jag i SPANIEN! Men jag kanske kan logga in på datorn, om det inte kostar en massa pengar...
Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0