Hej!

Just nu sitter jag i min säng och laddar över låtar från många olika CD. Jag håller på att packa för gissa vad?? JAG ÅKER TILL SPANIEN IMORGON! *BIGSMILE*
Funderar på va jag ska packaner... Har ingen aning :S Men måste oockså hinna städa och dra ner till centrum för att köpa diverse saker... Så det här blir nog det sista inlägget, jag åter kommer den 1/8! Yeay! Då kommer jag vara brun och blond xD
Men det dåliga är ju att jag inte kan se på Harry Potter 6 på premiären, men jag, Linnea, Alicia, Idunn, Tale och Eldri ska kolla på filmen den 18/8 tror jag att det var. Det ska bli så KUL! Fast jag tycker lite synd om alla som kommer vara på den bion, vi kommer att vara rätt jobbiga ;P
Men ha ett underbart sommarlov! Det kommer jag att ha iaf ;P
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0