Hm... Va ska ja ha för rubrik??

Hello!
Vet inte va jag skrev senast, men jag har tittat på lördags gurppens föreställning, den var KUL! :D
Idag hade jag stadsvandring, jag personligen tyckte att det var kul... Eller vi gjorde det roligare, det kunde bli väldigt kallt, blött och tråkigt... Men vi skrek, skratta och hade kul ;P
Sen drog Patricia med mig hem och vi kollade på Harry Potter 4, där Robert Pattinson var med! <3 Men det märks att han har vuxit, men man kan också se att det är samma person :)
Vi åkte till Alex för att klassen skulle ha grillning där, men när jag kom så var det bara min familj, Alexs och Gunnel. Tjohej, va kul! Men sen kom Vicki o hennes mamma och Julia med sina föräldrar och då blev det lite roligare. Vi snackade om massa saker och helt plötsligt kom Nadine från sin träning. Vi satt och snacka om dagen och Grey's.
Ska sova lite nu ;) Annars kommer jag inte orka gå upp imorgon.
FYLLER OM 16 DAGAR!  :D
För 6 år sedan så började Stephenie Meyer skriva Twilight! Tack för det Stephenie! Det gjorde du bra som bestämde dig för att skriva om Twilight och de andra tre filmerna :D


tagen från www.twilightsweden.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0