Jahapp

Nu har det gått en timme sedan alla mina kompisar gick hem!
Ska berätta allt ;P
Igår, fredag, bjöd jag över Patricia, Sofia, Frida och Mathilde! När de kom fick jag ett örngott med texten: PSB <3 4-EVER, Av Patricia som hon hade broderat :D Ett fin armband med två hjärtan som berlock av Sofia, en bok, Tonårs Tankar 2, där Mathilde hade skrivit en del i! Två örhängen, ett par som såg ut som paraplyer och blåa pärlor av Frida. Jättefina presenter! :D Vi spelade Mario Cart, åt mat, kollade på film och grey's och spelade massa kort! Det var superkul! Vi låg och sjöng (?) till klockan halv tre då de flesta somna ;P Alla sov i uterummet och jag hade oskönaste madrassen! Men jag överlevde ;) Sen vi halv tolv hade alla vaknat och vi satte oss och spelade lite kort och tittade på film innan vi fick Brunch! Jag hade valt. så det var massa plättar, äggröra, bacon, korv, smörgåsar i alla former, hallon, körsbär. chocklad och mycket mer!
Vi satt och åt ett innan vi kollade klart på filmen och spelade Mario Cart, eftersom det regnade så fanns det inte så mycket att göra ;P Vi hoppade lite studsmatta också :D
Patricia och Sofia blev hämtade någon gång ;P Frida drog lite efter det ;) Mathilde och jag snackade och kollade på Harry Potter två, fast efter ett tag somnade jag i soffan så hon satt och tittade. Jag var så trött!! Men hon åkte hem runt åtta och mormor hade kommit då. Vi åt middag, jag åt typ 3 små gurkskivor, var inte alls hungrig...

Imorgon är det EKEN CUP, då ska Frida följa med och titta på Alicias matcher och dem i Fridas klass;P Mathilde ska också vara där under dagen och spela, så henne träffar man nog ;)
Ska gå och kolla på sjätte sinnet som går på TV nu, den är så bra! :D
Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0