MIN FÖDELSEDAG! :D

Hipp hipp hurra för mig idag xD
Jag har redan fått presenter, ska få lite mer ikväll då släkten kommer!
Men det här har jag fått =)
- The sims 3
- Två böcker, Om du var jag och Tre
- Photoshop
- Persiensolglasögon
- 2 par hörlurar
- Absolut summer hits 2009
 Ska få lite senare, det har inte kommit till oss ännu:
- Jonas brothers nya CD
- Snygg eller ful och Parasit, Böcker
- Konsert biljetterna till Jonas Brothers :D

Så är glad nu :D
Ska iväg till teatern om typ en timme, så har inget för mig just nu, ska snart göra mig iordning!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hur många biljetter fick du till konserten?



p.s skriv i våran blogg också.

2009-06-18 @ 17:37:07
URL: http://agood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0