Sööööööndag

Tjeeena ;P
Idag var jag på bio, mormor bjöd ;P Kollade på Änglar och Demoner, den var bättre än va jag trodde ;P
Imorgon är det BAL, ska till frisören och få håret fint ;P Det ska bli skoj, måste ladda kameran bara så att jag kan fota lite blider ;P
Från ett ämne till ett annat... Hur många tror att Robert och Kristen är tillsammans? Asså jag vet inte riktigt va jag ska tro. Ibörjan trodde jag inte ett dugg på att de skulle vara tsm, men nu har det varit rykten om det så länge! Jag börjar fundera...
Igår var jag och Frida i STHLM och det var JÄTTEmånga där inne! För det var ju Sverige Danmark ( vi förlorade matchen, så dåliga är vi...) och nationaldag så vi var inte ensama ;D Jag köpte en tröja med trycket USE YOUR och sen är det en bild på en hjärna, lite rolig xP Köpte två shorts och lösnaglar som jag ska ha på mig imorron ;P

Bilder kommer nog inte in på blogge, men vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0