Dag gaD

Hej på dej din tjej! Och killar ;P
Jag är ledsen över att jag inte har bloggat, men jag går på teater läger mellan 10.00 till 16.00 så då kommer det inte vara något inlägg... Men iaf, igår var Frida över och vi åkte till Gubbängen och det var LERA överallt! Så Frida kommer nog inte gå och kolla på någon mer match xD Träffade Alexs mamma där, hon stod och hejade hon känner typ någon mamma i alicias lag... Men det regnade iaf så när vi kom hem drack vi te och värmde upp oss ;P
Idag var jag på teaterläger första dagen! Det var ku vi gjorde många improvisationer och lärde oss en text. Har visning på torsdag (MIN B-DAY!) så det ska bli kul! Men är så trött! Hoppas att jag ska bli piggare!
Är så glas över att jag inte bbehöver stanna i det här sunkiga vädret utan kan åka till Spanien om 6 dagar! Då ska jag allt ha det skönt!
JONAS BROTHERS CD KOMMER UT IMORGON! DEN HETER LINES VINES AND TRYING TIMES! JAG HOPPAS ATT JAG FÅR DEN I B-DAY PRESENT!! :D :D
Det är allt jag kan komma på för tillfället, det kanske kommer mer senare... Men ha det bra tills dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0