Min rubrik...

Hello!
Sorry för dåligt inkomna inlägg xD
Jag har haft kul unfer veckan med olika föreställningar och  grillning ;P Jag och Patricia har hittat ett lite fågelbo vid skolans fönster med fem pyttesmå ägg och mamman är också pytteliten!
Men just nu i skrivande stund har jag ont i min arm :( Gissa varför... Jag har vaccinerat mig från livmoderhalscancer, och sjuksystern DÖDADE min och min syrras arm. Hon höll på att trycka och ha sig! Jobbig -.-
Imorgon ska jag till stan tror jag, någon som jag känner som vill följa med? Ska köpa en tröja och lösnaglar vet jag, sen får det bli något med ;P
Asså, jag har hållit på med det här inlägget i flera timmar xD Men jag håller på med annat och så ver jag itne riktigt va jag ska skriva... Frida ville att jag skulle skriva om våran blogg... Men jag skriver typ aldrig i den xD www.agood.blogg.se så heter den iaf ;P Så nu har jag det ;P
Läst det här på twilightsweden.se och det var så kul :D

Hoppas att ni kan se va det står ;P

Nu märks det att skolan håller på att ta slut. 10 år har vi hållit på och nu tar det slut! :O Vi kollar på film i varje lektion, och städat bänkar och skåp på måndag. Vi har gjort namnbrickor till avslutningen! :D Min blev väldigt fin :)
Bye bye ska kolla på TV med mamma nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0