Nu var skolan slut...

Sådär! Nu har alla mina lösnaglar försvunnit! SÅ det blir lättare att skriva xD
I måndags hade Hökarängen bal, då minglade vi lite, åt middag och sedan dansade, jag dansade barfota för jag fick så ont i mina fötter! ;P Kardo och Latifa blev balens kung och drottning :) Malins pappa kom och hämtade mig och malin klockan 12. Sen dagen efter var det bara att kämpa sig upp på morgonen för att nu var det skolavslutning! När vi åkte till skolan o kyrkan välte en termos med kaffe xD Så nu luktar hela bilen kaffe xD
I kyrkan var det mysigt, Patricia fick en atlas för hon var bäst i matte av tjejerna.
Efter det samlades vi i klassrummet där det bjöds på tårta av Alexs mamma. Vi fick våra betyg innan de flesta började gråta. När jag kom hem ringde frida och undrade om hon kunde komma över, vilket hon självklart kunde ;P Fast jag somnade en stund när vi såg på film, var så TRÖTT!
Och igår dåra, var vi på Gröna lund :D Samar kunde inte följa med för hon skulle hjälpa sin mamma, så Frida D följde med istället! Det var så kul!! Vi gick in i spökhuset med tre äldre killar som vårt försvar, men de skrämde och retade oss xD Vi var jätteskraja! Alla spöken och monster följde efter oss! Och det var så mörkt att Frida D gick in i väggen "/ Efter det stack vi till lustiga huset så att skräcken skulle försvinna xD
Senare på kvällen var EMD på scenen! :D De var bäst! Jag, Patricia och Sofia drog hem efter det, medan Zeineb, Malin och Frida D var kvar en stund till och fick autografer ;P
Så idag har jag inte gjort mer än att sitta vid datorn, ska snart upp och göra mig iordning... Men vi får se hur det blir xD
Bilder kommer med nästa inlägg, annars blir det här för  långt! (jag har redan kortat ner det väldigt mycket) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0