Ingen bra rubrik...

Idag var det skola igen... Startade veckan med frukost, mums :P Sen var de alla de vanliga lektionerna... den slutade med 1,5 timme Franska, bläää! Men jag fick nästan VG på mitt franskaprov! :D Trodde att jag skulle fått IG-, menhade bara 4p från VG. Blev lite glad där ;P Haha, sen så hade snälla Anna Sali sällskap med mig till centrum istället för att åka bussen, det var trevligt trevligt! På torsdag ska jag hitta på något med lilla Anna, ännu trevligare x)

Men, men borde plugga svenska elr göra min datorkunskapsläxa... Det är en del... Men ska bara lägga ut en söt bild på min kusin Sofa!

Här är hon, sötaste kusinen! Har inte träffat henne än, men hon och hennes bror kommer till JUL! :D Jag är överlycklig! :D Hennes bror heter Christian elr Kristian är inte säker på om det är med CH elr K. Men gulliga är han iaf. deras mamma Jenni kommer också, henne har jag inte träffat förr heller, så gissa vem som längtar till julafton?! J-A-G!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0