Woho, ett nytt inlägg ^^,

Hej Sofia, min tappra läsare! Nu är det så här att jag vet att jag inte har skrivit så mycket... Men det har varit mycket i skolan, så det har inte blivit av.
Täänkte berätta va som har hänt denna vecka, det som hände innan kommer jag inte ihåg x)
MÅNDAG:
Vanlig skola, inget speciellt hände.
TISDAG:
Bada med klassen, jobbigt men KUL :D photoshop på datorkunskapen, hoppade över teatern för jag behövde plugga samhälle :( Inte kul inte...
ONSDAG:
Bad igen med klassen :D Ingen franska, så hade lång håltimme... SO-PROV! Svårt, läraren bjöd på godis ;P
TORSDAG:
Photoshop på datorkunskapen, slutade 13,10 för hade inte engelska eller svenska :) Mickis hade sällskap med mig en bit hem, pluggade matte...
FREDAG:
MATTE-PROV! Lättare än SO, var väldigt glad och hyper x) Sen drog jag in med flickorna till stureplan där vi åt på macedonken innan vi SÅG NEW MOON! Den var JÄTTEBRA! Ni som inte har sett den - SE DEN! Taylor är skitfin, är helt klart käär i honom ^^ Träffade Filippa och Sandra på vägen hem, vi hade varit på samma bio. Stannade och snackade med Filippa i flera timmar. Mycket trevligt :D Frös dock rumpan av mig, men det var kul iaf :D
LÖRDAG:
Taxinge julmarknad med familj och mormor. Jättemysigt! Köpte två ringar och en kub av nått slag... Hitta ett vacker armband också, men det önskade jag mig i julklapp ;) Mormor åkte med oss hem och åt god middag. JAg och Linnea tramsade oss med pappas nya kamera, bilderna blev roliga ;P
SÖNDAG:
Det blev julbakning, både lussebullar och pepparkakor. Alicia åt upp degen till pepparkakorna x) Men det blev många fina från motorcyklar till fiskar. Vi har en hel del pepparkaksformar. Mamma älskar julen! Fast det gör ju de flest :)

Ikväll blir det ju Gossip Girl och Top Model 12 det är final idag :P Haha det gillar jag :D


Kommentarer
Postat av: Idunn :)

I like those pictures, I like them A LOT :D :D <3

2009-11-27 @ 14:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0