Måndag + Tisdag

Ska berätta lite om mitt höstlov, börjar med Mååååndag! Då kom Frida över till mig med sitt nya wii spel. Det spelet var typ som wii sport men man kunde göra lite mer grejer och kontrollen var mer känslig... Den gjorde varje liten rörelse nu :P När hon gick blev det lite Ugly Betty, tror jag? 
På tisdagen åkte jag hem till Patricia för att träffa Sofia och Zeineb. Kom till Patricia runt ett, skoj! Sen kom Malin helt spontant över, vilket gjorde att hela gänget träffades igen! Vi åt lunch som Patricias pappa hade gjort, tittade på film, åt onyttiga saker, pratade och hade det trevligt! Hade på mig mina nya skor, hehe, Patricia trodde först att jag hade vuxit! x) Tja, man får ta alla hjälpmedel man har!
Jag tog ett dussin bilder, men mitt internet segar sig... Så lägger ut bilderna en annan gång :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0