Fredag + helgen

I fredags så var det städning på högsta nivå! Tråkigt! Sen på kvällen kom farmor, Marianne (faster), Jocke (Morbror), Clara och Victor (kusiner) över till oss, de skulle fira min dopdag. Marianne och Joakim är mina gudföräldrar. det blev skoj med lite kusiner över. de är såå gullig! Clara är 10 år och Victor 2. Han är jättesöt! Av dem fick jag ett halsband och presentkort på HM, mycket bra grejer!

I fredags var den dagen så Jonas Brothers skulle ha kommit till Sverige. Jag var inte glad den dagen, skickade några depp sms till Sofia som var lika ledsen om inte värre. Vid det här laget skulle jag fått se dem LIVE,
kramat dem, fått deras autograf! Livet suger ibland... Men de är taskigaaa! :'(

Lördags, hm... Jag slapapde, spelade lite sims3, hehe... Sen hämtade vi mormor och vi gick till huddinge kyrkan. Vi tände några ljus och gick omkring och mindes alla som dött. Farfar, gammelfarmor och gammelfarfar. "/ Sen åkte vi till skogskyrkogården, det är jättevackert på lvällen då det såtr massa ljus lver kyrkogården. Väldigt fint, men det var kallt! Märkte det efter ettt tag, var glad över att jag hade tagit både mössa och vinter vantar! Efter alla kyrk besök åkte vi hem och åt en supergod middag! Kollade på lite film med sytrarna och hade trevligt.

Idag, söndag! Vi åkte in till Heron och kollade på Michael Jackson - This is it. Filmen var jättebra, asså det hände inte så mycket... Men det var ju en konsertfilm, har gått och nynnat på massa olika MJ låtar under dagen, kan inte fatta att han har dött, KING OF POP, hemskt... :'(
 Sen på eftermiddagen har jag pluggat lite på mitt svenska prov som jag har på onsdag, gjort lite av min budget till på tisdag och chattat x) Asså hittade en skoj sida för alla Harry Potter älskare! Det finns massa skumma fans, jag trodde jag var galen, men de här! de vet saker som inte står i HPböckerna! De kan allt om familjerna, vem som gifter sig med vem. Va alla barnen heter osv... De sitter och diskuterar varför Harrys barn heter efter hans föräldrar men ingen heter nått efter Ginnys. Orka! Men om jag ska erkänna, så har de nog lite rätt...

Idag var det också Gossip Girl och Top Model! Du såg va? I LOVE GOSSIP GIRL!! :D :D Woho! Imorgon blir det frukost med kompisarna igen, kul att träffa dem igen ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

haahha omgash ja de är ju sant:D

ahahha att gjag glömde:P

men de är ju inge tsom händer varje år däremot men aa:P ahah



/amandavardet

2009-11-01 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0