Hejsvejs!

Sheena :D
Sitter nere i källaren och kollar på Twilight/New Moon klipp, besatt? JAVISST! Men det är underbart :D Vill också bo i USA, där man kan träffa Taylor, Robert, Kristen, Kellan och Ashley. VILL FLYTTA!! Eller att de kommer hit så man kan träffa dem och få deras autograf! Oj va jag drömmer x) 
Idag har vait en vanlig skoj skoldag. Det började med frukost med: Anna, Sally, Micheal, Sara, Elin, Andu, Josso, Linnea och Malin. Mysigt, mysigt. Sen hade vi de vanlig lektionerna :P Men INGEN, jag upprepar INGEN Franska, woho :D:D Vilken lycka ^^ Imorgon är det idrott, tyvärr blir det inte simning... Men bollsport är ju kul, eller? ;P
Ska kolla på flashforward med mor min. Den är jättebra i alla kategorier! Den borde alla se! Och Glee, en ganska töntig serie, men jag töntar mig igenom den!

"Age is just a number baby" - Jacob Black
"Don't trust vampiers, trust me" - Edward Cullen

Kommentarer
Postat av: Frida Öhman

Jag vill också bo i USA!!!

2009-11-24 @ 16:02:10
URL: http://agood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0