Onsdag + Torsdag

På Onsdagen så följde jag med min söta mamma till skolmässan, dit åker lärare för att köpa material och sånt... Jag brukar följa med varje år, får lite roliga saker och gratis godis och pennor... Så varför inte? När vi kom dit träffade mamma några av henne kollegor, vi gick en liten stund med dem innan vi skildes åt... Köpte två verbplattor, en på engelska och en på franska, de kommer bli VÄLDIGT användbara! Det står ett varb i kanten pch sen ssnurrar man den, de andra verben står i mitten av plattan, förstår du? Iaf, hittade en bok "before I die", den handlar om en tjej som ska dö och bestämmer sig för att hitta på massa saker innan. Hon i kassan ville inte sälja den till mig, för det var den sista hon hade, så jag skulle komma tillbaka lite senare på dagen då kanske jag kunde få den... Men vi fortsatte att gå runt och åt lite kakor och mamma tog papper från allt och alla. Gissa om det blev tungt efter ett tag xD
 Vi träffade Frida och henne lillebror Arthur, han skulle berätta lite om smartboard, men frida gick med mig och mamma en stund innan alla vi tre åkte och handlade mat och sen lämnade vi av frida hos sig och mamma och jag åkte hem. Skönt! Det var jobbigt med att vandra omkring där inne!

På torsdagen skulle jag vara inne vid skanstull klockan 11.00! Grymt tidigt! Fick åka själv in också... Tråkigt. Jag skulle träffa Sofia, Patricia, Malin, Zeineb och Fernanda, vi skulle därefter träffa lite folk från IDOL! Rabih bland annat! :D Så vi gick in på hotellet där de bodde och satte oss och fikade, elr det var bara Malin och Patricia som köpte latte... Vi andra satte oss och pratade. Det blev väldigt roligt och vi pratade på om allt och inget. Tyvärr skulle malin gå efter ca 1,30, vi andra satt kvar men servetrisen slängde nästan ut oss xD Så vi vandra omkring lite och åt en otroligt lyxig lunch på McDonalds, där såg vi Knappen och Hakim :P Efter lunchen gick vi tillbaka till hotellet och denna gång gick jag och Fernanda och frågade när IDOLerna skulle komma. Receptionisten sa att de itne skulle vara här förren 22 - 23! Klockan var då 14(?). Så länge tänkte inte vi stanna! Men ingen ville åka hem redan nu, så jag tog fram kameran och vi fotade som aldrig förr. Alla som gick förbi glode ögonen ur sig, de var bara avundsjuka på hur kul vi hade! Sen började en efter en dra sig hem och det blev bara jag och Patricia kvar, jag orkade inte åka hem, så kollade med pappa när han slutade, vilket var vid 17.00, men han sa att jag kunde åka till hans nya jobb! Så jag drog till nordea vid globen där han jobbar och satt och väntade tills han var klar. Sen när vi åkte hem somnade jag... Gisses va jag var trött! Men fick cykla från stationen, vilket inte alls var kul eftersom det var ISKALLT!! Brrr...

Bilder kommer i ett annat inlägg! Lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0