Pomme de terre!

Hej hej!
Jag vet, ni behöver inte berätta. Jag är usel på att blogga ofta... Men som sagt, antingen händer det inget speciellt, eller så händer det massa saker!
Men just nu är det flummigt i skolan med Madde som sniffar pennor x) Men för det mesta under dagen skrattar jag väääldigt mycket! Det är inte klokt! NVDES09 är underbara! Jag går och väntar på att mitt klassfoto ska komma! Det borde komma snart!
Men ska gå och lägga mig, det kommer bli ännu en rolig dag imorgon med bla Anna Sali, på våra franska lektioner alltså! Ragnhild månne tro att vi är korkade... ;P
På fredag blir det simning med Anna Sali, skoj, skoj! Simma är en av träningssätten som finns! I love it! :D

Juste! Pappa hade party i lördags, då jag såg ut så här ;P Om man kollar på mitt högra öga ser man att det är lite rödare. Kvällen innan var jag hos Frida och firade henne och när jag skulle tvätta bort smiket tar jag s'it mycket TVÅL i ögat! Hur smart får man vara?? Det sved som in i hel'ete! Trodde att ögat skulle brinna upp! När jag vaknade var et alldeles kladdigt och äckligt... Usch!

Kommentarer
Postat av: Antish

vad fin blogg...?^^

2009-10-17 @ 12:57:01
URL: http://eafriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0