Considérablement x)

Hellu :
Bara för att Linnea ville att jag skulle skriva nått idag så kan jag göra det :P
Idag hade vi franska prov, det gick väl hyfsat, hade pluggat hela helgen! Medan jag väntade på Anna Sali och Linnea så träffade jag en ny kompis :P Michelle, hon går på samma franska som min och var gullig och satt och väntade med mig. Men vi började snacka och hon var hur snäll och rolig som helst! Och vi har gått i samma franska i 2 månader utan att börja snacka? Vilka trevliga människor jag har missat! ^^,
Sen på facebook fick jag höra SMARTASTE fusket ever! En kille på franskan hade använt google translate hela tiden! Gissa vem som blev avis?! Men sen berättade jag om att man kunde snacka in på mobilen innan, vilket han skulle pröva nästa gång :P
På onsdag är det KI-dagen, då komme några från Karolinska Instudutet och ska berätta om hur det är att jobba där och sånt... Sen ska vi kolla på film i filmsalen, få pröva på olika grejer som läkare gör och massa annat :P

I fredags fick jag mitt skolfoto :) Wiie! Äntligen! Nu längtar jag bara efter skolkatalogen, den vet jag inte när den kommer... Men det ska vara HGY, Sågbäck och Sjödal i den katalogen, ska bli kul att se mina kompisar från Sjödal, hur deras klasser ser ut och sånt :) Kul,kul.

En ny snygging! Kiowa Gordon, han är så heeeet! Smälter på en gång! Grr x)

Fast lite ankmun tycker jag nog att han har x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0