Krafs

Halloj i stugan!
Jag ska försöka plugga svenska och matte innan jag ska till teatern! Yeeeaaay! ^^ Skoj!
Idag började min kära klass och jag med idrott, där gjorde vi massa skumma övningar... Sen datorkunskap! Då skulle vi planera vår budget om 10 år, inte så lyckat. Men vi kom fram till att det var 5 st i NVDES09 som skulle köpa bilen bubbla när de blev äldre (jag är en av de). Sen blev det lunch! Snackade lite med Basmal, som går i NV-medicin B om jag inte har missuppfattat allt, hon  hade haft idrott och hade samma lärare som oss. Hon var inte så road över att läraren blandade ihop min klass och hennes... Sen huxflux försvann Basmal, hon ställde sig nog i den andra kön, och vi började snacka med en tjej som var med Basmal. Ännu en otroligt snäll och pratsam person. Tänk va många jag inte har lärt känna än! Alla glada personligheter som bara har gått omkring som jag inte har märkt! Men iaf, nu har jag träffat en till, tyvärr vet jag inte va hon heter... Hehe, ska ta reda på det!

Imorgon är det ju KI-dagen, jag längtar! Kommer bli skoj :)
Fast sen på torsdagen kommer Anna Sali vara hos tandläkaren och få tandställning, kommer bli heeelt ensam "/ Nää det kommer jag inte, men vi kommer sakna henne :P

Iväll blir det TEATER! Fast vet inte vad vi ska göra, det gör inte Louise heller :P Men kul blir det nog!

Okey, anledningen till att jag började skriva var att jag såg ett klipp med NEW MOON FILMEN! :D :D <3
Superbra, det är bara en månad kvar, kan inte fatta att det är så kort tid kvar! Aja, här kommer trailern:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0