KI-DAGEN

Idag var det då KI-dagen, den var inte lika kul som jag hade hoppats... det började med att vi åt frukost i skolan, som vi nästan alltid gör :P Sen så gick samlades klassen och våra mentorer gick igenom dagens schema. Vi skulle börja i aulan där tre proffesorer hade föreläsning om människans reservdelar och frankenstien m.m. Det var intressant, visst, men det var typ 100 år och snackade lååångsamt! Sen drog jag och kära klass + några andra klasser till Sahara, en jättestor sal, där de hade utsällning. Nu blev det kul! Madde ochjag gick runt och pratade, svarade på frågor och vann en varsin tandborste! Vi gjorde keramik grejer, kollade synen och åt godis :P Vi glömde helt bort att vi skulle äta lunch också, men som tur var kom Linnea och hämtade oss. Sen fick vi kolla på film, den första filmen var helt okey... Men den sista, jisses! Halva min klass SOMNADE! Varav den andra klassen halvsov... Den var så tråkig! Klassen bad sedan Nina (mentor) om vi kunde börja lite tidigare så vi kunna få sluta tidigare, vilket vi fick! NVDES09 slutade alltså 45 min innan alla andra :) Yeay!

Nu är jag hemma, tänkte vara lite smart och börja plugga svenska. Men det är inte så kul, allt är bara om grekiskagudar... Väntar på att någon från svenskan ska logga in på Facebook så jag kan kolla om vi egentligen hade något tills imorgon... Hoppas inte!
Plus så väntar jag på att Anna Sali ska logga in på msn elr facebook, vill snacka lite med henne!

JUSTE! Igår precis innan jag skulle iväg till teatern fick jag en telefon till rummet av mina föräldrar! Den är sååå cool, I LOVE IT! :D

Min telefon! Knapparna är under :P
 

Ska försöka kämpa mig igenom mina 19svenska sidor, om inte Ana Banana loggar in snart, hoppas det x) Hon loggade precis in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0