Yadadada

GUD VA JAG ÄR TRÖTT! Det är inte sant!
Idag började dagen med... DATORKUNSKAP! Tyvärr gjorde jag itne så mycket, hade webcahatt men Malin som satt på andra sidan x) Det var skooj ;P Sen blev det en 100% rolig lunch med de tre M - Madde, Malin och Mickis <3 Som vi skrattade, jag lovar alla i matsalen kollade snett och blev glada när vi äntligen gick ut. Men älskar det iaf x) Matte var nästa lektion på schemat, och ingen i NV har någonsin jobbat så tyst. Min lärare började nästan bli lite orolig över att vi var så tysta... Under engelskan fick vi snacka, på engelska då förstås, om vad vi ville bli när vi blev stora. Jag snackade med Tony, innan det blev en flumlektion igen med Elin, Elise, Linnea, Malin och Mickis. Sist men inte minst, SVENSKA, fick reda på att vi ska ha läxa till på torsdagen efter lovet OCH prov på onsdagen efter lovet. H*lvete också! Måste träffa lite folk under lovet, blir knäpp att bara vara hemma och försöker plugga. Är skoltrött, regnet och mörkret förstör ALLT!
Måste peppa upp mig lite, ingen är inne på facebook elr msn. Ingen som jag behöver prata med. Ska nog ta och ringa till någon, höra glada röster och komma ihåg gamla minnen. Ja, det behöver jag!


Mitt ben, om ni inte ser det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0