Bilder i massor med lite text






Dessa bilder plus 99 andra gjorde min dag lyckad! Så fina! Jag har gått och "skrikit" att jag vill att det ska bli november nu! Kan inte fatta att det bara är 47 dagar kvar tills jag får se New Moon! :D Lääängtar! November kommer bli bästa månaden! Först bio, sen 10 dagar senare blir det konsert med Paramore! Längtar!

Idag har jag fixat till pappas 50 års fest som är nästa lördag :) Vi har möblerat runt, bakat, fixat drinklista m.m. Jobbigt värre ;) Tänkte plugga lite nu, men det går inte så bra...

Nästa vecka kommer nli rena rama födelsedagsveckan:
Måndag: Ingen (va jag känner)
Tisdag: Pappa blir 50 år! :D
Onsdag: Tror jag att Micheal fyller 16 :P
Torsdag: Kalle blir 16 :)
Fredag: Frida ska ha fest ;)
Lördag: Frida fyller 16, Pappa sak ha fest :D
Söndag: Ingen (som jag känner)
Gissa vem som kommer ha fullt upp med att gratta människor! Men tyvärr kommer jaf inte kunna gå på teatern på tisdag ska ju fira pappsen, men det blir ju lika kul! Och det kommer nog folk över och ska fira, vet inte...

Jag vet inte va jag ska skriva... Denna vecka har varit lika rolig som förra, men inte så att man orkar berätta. Kallt har det varit, men det vet nog de flesta av er :P

Juste! Den 16 okt är jag väääldigt sugen på att gå och se IDOL! Följer det slavikst nu, det går upp och ner, men nu kollar jag på det varje dag! Mickis och jag är beroende så det bara visslar om det ;P Men kul är det :)

Aja, måste dra... Ska försöka plugga medan systrarna kollar på heroes där det finns en snyggin. Alex, han som kan andas under vattnet, ni vet? Jag tycker att han är sjukt gullig, men han är ju bara med i 2 avsnitt "/ Om inte han återkommer :)
Här är en bild på honom iaf:

Kommentarer
Postat av: Mickis

IDOL ÄGER!! :P <33

2009-10-19 @ 20:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0