HÖSTLOV!

JAG VILL SOVA! Är så otroligt trött! Simmade i en timme efter skolan, väldigt skönt, man märker knappt att det är ansträngabde förren man ska gå till omklädningsrumet, benen blir till spaghetti! Det är inte klokt! Men sen kan man slappa i bastun och bara ha de skönt. Idag var det sista dagen innan höstlovet, wiie! Det började med matte med Karin, det var inte allt för svårt. Sen mentor då vi fick PC-inloggningar. Lunch som är 1h o 25min lång... Då NVDES09 flummade runt och hade sjukt kul! :D Sara gjorde en imitation av Maria Montazami, ni vet hon i Svenska Hollywoodfruar? Jag höll på att skratta ihjäl mig! Sen satt vi och sjöng lite jullåtar och andra random sånger. Men kul var det, som alltid! Labb dags! Josso är min labbpartner, vi äger! ;P Idag skulle vi fixa glasstavar -.- smälta och göra de ovassa... Om man va klar kunde man få göra skulpturer, men det hann inte vi. Stackars Sara var smart så hon tog i glasstaven och brände sig i handen! Stackars lite "/ Madde och Tony tappade sin glasstav på bänken där det ligger ett litet papperskydd. Pappret började brinna, som tur är var Tony skit snabb och tog av sig labbrocken och kvävde elden! Annars vet man inte hur det kunde ha slutat! x) Sen fick vi dricka häxblod, mohahah o.O det var saft med kväve. Coolt!
När alla skulle hem till sig blev det kram kalas, vi kommer ju inte att ses på en vecka! :O Kommer sakna alla göllungar ;P

Och tillslut hamnade jag här, framför datorn, så olikt mig! Men orkade inte göra något och lovade Anna Sali att logga in på msn när jag kom hem. Men hon kunde inte vara inne så länge... "/

Idag är det IDOOOL! :D Mickis och min höjd punkt x) Vi har typ nedräkning tills det är dags igen :P Haha, vi är knäppa :P

Igår ringde jag till Sofia, så otroligt skoj att höra hennes röst igen! Hon berättade om allt kul hon hade gjort, satt mest och lyssnade. Lite senare loggade Patricia in och vi chattade, ännu en person jag saknar grymt! Men ibland känns det som vi har glidit ifrån varandra "/ Men nu ska vi träffas under höstlovet, PÅ TISDAG! Va jag längtar! Saknar alla underbara flickor <3


Jag och Patricia!

Haha x) <3

Malin och jag! :)

Zeineb! :)

Min och Sofias sko, antar att du inte vill vara med mer? <3

Kommentarer
Postat av: MULLE <3

haha naaw va gammal bild thaha!! :P

2009-10-23 @ 21:23:44
URL: http://malinrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0