Oj, att jag orkar vara uppe ;)

Du skojar? Läste på www.frida7.blogg.se att starbucks kommer finnas på ARLANDA! Fatta va lycks! Nu vet ni en som bara kommer åka dit pga STARBUCKS! :D När familjen och jag mellanlanda i London, köpte vi godaste vaniljkaffet, GUD VA DET VAR GOTT! Det fanns på Starbucks :P Heheh ^^,


Och som frida7.blogg.se tyckte i förra inlägget om videosarna, Joe är helt klart grymmast! x)

Imorgon ska jag klippa håret, något förslag? Ska nog bara klippa topparna, inte så stor förändring... Om det inte behövs alltså :P Men vill ha långt hår som man kan göra coola frisyrer. Nej, ja vet! Lockigt! Som Anna Sali elr Madde, de har så fint hår! Ge mig lockigt!!
Aja, ska krypa till kojs nu, måste upp i ottan för att städa klart -.- orkade inte det ikväll, och måste vara klar INNAN jag ska klippa mig, alltså innan klockan 10.00! Omöjligt.
Gonatt!

Nick och Frankie Jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0