73 dagar kvar!

Mitt liv stavas nu:
L Ä X O R
Det finns inget tråkigare än att kämpa igenom alla dessa läxor! Inte för att jag har så mycket (än!), men glosor är inte kul!
Sitter och chattar med min underbara kompis Idunn! Hon och hennes kompis ska med på New Moon premiären :) Kommer bli utslängd! Det lovar jag!

Ikväll ska jag iväg till teatern! Äntligen börjar det igen! :D:D Har längtat efter att träffa alla glada personer! Vi ska ju göra en egen föreställning i år, ska bli spännande att hitta på eget. Historia, låtar, scener, ALLT! Ska åka om typ en timme, och då måste min franska vara klar... Idag fick jag mitt gym/simkort! Ska bara aktivera det, men sen ska jag använda det! Yeay! :P Idag hade jag bara tre lektioner, skönaste dagen under veckan!

Det var skolan det... Har inte gjort något mer idag. Det var ju skoj och så där... Med Idrott där vi spelade Handboll, jag gjorde första målet :D. Datorkunskap där jag ska skriva om Alvar Aalto, en finsk designer. Sen lunch (andos favoritämne i skolan om nån vill veta) där vi satt och snackade ås länge att vi kom  1,5 min försent till samhälle :( sen slutade jag för dagen och begav mig hem. Har försökt att lära mig denna svåra franska! Men nej -.- Oj! Nu har jag skrivit dubbelt inlägg om skolan... Nu har jag fått reda på att en tjej i min klass har bytt klass... Inte kul :( fast kommer ju se henne, vi går ju i samma skola :)

Men här kommer nu en NEW MOON video! Som är så bra, väldigt sorglig... Men bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0