Igår, Idag, Imorgon

Igår var jag ju ledig! Så passade på att sova ut. Det var riktigt skönt! Kollade på två avsnitt Heroes och åt chokladbollar, mums! Pratade med S lite i telofonen om JB konserten och massa annat. Sen vid halv fyra tiden fick jag lite bråttom att göra mig iordning, skulle nämligen med tåget som gick fem. När jag hade ca fem min innan jag skulle gå hittar jag inte mina glasögon! Jag sprang runt i hela huset och letade o letade. Men jag hittade dem inte. Började bli väldigt stressad! Och sen efter tio min hittar jag dem brevid min stereo.... Suck. Sen fick jag skynda mig och cykla iväg, var så stressad att jag inte visste att min syster hade åkte iväg på handbollsträning, så dörren till tomten var öppen och det var olåst. Oops! Men jag han iaf med tåget :) Jag och frida hade likadana klänningar på oss, vita på överdelen och blåa med vita prickar nertill, den kommer från Gina.
Men när vi hade kommit till Gamla stan så tog det ett tag innan vi hittade stället dit vi skulle. Men Fridas pappa kom ióch mötte oss. När vi kom fram till O'learey (elr va det nu hette) så gick de igenom va vi skulle göra, sälja biletter och sånt. Sen vi fick äta hamburgare som var vääldigt goda fast stora!
Nästan på en gång kom det personer, frida och jag fick stå där från 17.30 till 22.00. Det var kul! Vi fick äta popcorn gratis, så vi beställde ett antal korgar ;)
Sen åkte vi hem och jag somnade nästan på en gång! Kollade lite på MTV music awards.

Och idag då har jag typ bara städat, inte så mycket men välidgt långsamt ;P Har hjälp syster Linnea med att riva ut lite serier ur tidningar och lockat hårat med plattång. Det är mycket lättare med en locktång :) Eftersom syster Alicia gjorde värsta städningen i sitt rum, så ska vi nog hyra en film idag :) OCh det är tre barn mot två vuxna och troligtvist blir det nog 17 again om barnen får bestämma :D Väldigt länge sedan jag såg den. Ska bli kul.

Imorgon har jag inga planer just nu, ska nog hitta på något med en kompis. Saknar alla just nu, kollade på bilder och började sakna alla. Men får behålla mina minnen och skapa nya. För jag kommer alltid minnas mina underbara kompisar! <3

Nej nu måste jag gå och duscha, har inte orkat göra det ännu. Har travat omkring i min pyjamas, en tröja med LORDI på, fick den när mamma, jag och Alicia var och såg dem för några år sedan.

Jag och Frida, <3

Söta Frida! När vi väntade på maten :)

Jag i väntan
Fler bilder kommer, men det blir något fel nu när jag ska ladda upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0