Isabella...

Sheena :)
Igår fungerade inte mitt internet :( Så kunde inte berätta om min dag...
Igår hade jag lite tråkigt och ville gå på bio, surprise! Mamma och Pappa skulle nämligen till IKEA för att köpa möbler till Alicia... Linnea och ajg gick alltså på THE UGLY TRUTH som var helt okey, lite skum bara ;)
Idag hade vi en jättelång dag, suck, det började med att kemi där vi skulle berätta om olika saker i det periodiska systemet, jag och Madde hade om kvävegruppen. Det gick bra för oss :) Sen hade vi svenska, matte. Efter det slutade Madde och Micheal för de hade inte engelska elr språk... Gissa någon som var avundsjuk? De slutade halv ett och jag halv fem! Men iaf, sen hade vi engelska och sist franska i 1.30min! Fast jag och Anna Sali skrattade ihjäl oss! Det var verkligen skoj!
På väg hem så upptäckte Linnea att hon inte ahde låst skåpet! Men som tur var så stod vi kvar vid cyklarna så hon kunde springa in och låsa. Men när vi cyklade hem körde hon nästan över en lite kille som tippade med sparkcyklen... Men sånt händer oss alla ibland :)

Imorgon ska vi har orientering med klassen, förra året var jag med Patricia och hennes kusin Ania... Vilka tider. Men nu ska jag möta halva klassen i Huddinge C så vi ska åka gemensamt till Tullinge och sen ta oss vidare till Brantbrink. Hehe, får lite sovmorgon iaf :D Skavara med Anna Sali (som enligt mig har ett väldigt coolt namn!) får se hur det löser sig, men hoppas på det bättre x)

Kollade lite på top model igår, och detta är min favorit, tror nog att hon kommer vinna... Fast vi får se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0