Fan

Jonas Brothers kommer inte till Sverige :'(
Varför sviker de oss i sista minuten? Varför? Det är bara en ynka månad kvar tills de skulle komma, och va gör de? Jo bestämmer sig att åka till Mexico istället? Hur taskig får man va? De har ju redan varit där under deras Tour! Faan! Jag och Sofia har längtat i 7 MÅNADER! Och nu ska det plötsligt inte komma hit!
Igår när Sofia ringde lät hon helt förkrossade, trodde typ att någon hade dött. Men när hon berättade att Jonas Brothers inte ska komma förstod jag varför hon lät så. Mina ögon tårades, efter en stund då det hate kommit in i hjärnan att de inte ska komma hit. Att jag inte kommer få se dem live. Varför? Sofia är nog den enda som förstår mig just nu, hon och jag delar samma tanke. Hade lust att slå till något igår när hon berättade...
Jag hoppas verkligen att de ska komma hit lite senare i år, att de bara skjöt upp det i någon månad. Att de kommer i November, de ska ju åka till Frankrike då.
Snälla, klicka på den här länken och välj Stockholm Sweden.
http://eventful.com/performers/jonas-brothers-/P0-001-000001976-0/demand?confirmed_url=/competitions/fanschoice2009&source=codecopy

Jonas Brothers är verkligen mina idoler. När de hade livechatt för några veckor sen sa Joe hej till mig! Och jag blev så lycklig! Fattade inte att det var till MIG ha sa till. Just till MIG! En tjej i lilla plutt Sverige.

KOLLA 1.55!! :D:D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0