Nu är det HELG! :D

Hej alla glada typer :D
Idag var det en soft dag. Det började med datorkunskap där vi inte hade någon lärare, så nästan alla var inne på internet och gjorde väääldigt lite av det vi skulle göra... Sen efter det var det lunch, och sen matte. Men min lärare var inte här idag och när jag och Linnea tänkte gå och sätta oss någonstans mötte vi Andu och vi tre gick till datorsalen och kollade på youtube klipp och gjorde lite av power point... Där spelade han upp en låt som jag nu har fått på hjärnan. Den är sjukt hemsk! Lyssna på texten!
Sen hade vi engelska då vi var i par och skulle berätta tre berättleser om en själv vara av en skulle vara falsk. Därefter hade vi svenska där det blev mycket skrattande :P Men jag kan ju dock inte hjälpa det, jag skrattar åt allt x) Sen var klockan 16.00 och det blev HELG för NVDES09! :D Har ju inte några lektioner imorgon. JAG ÄR GLAD! :D Ska verkligen sova ut nu, har varit supertrött nästan hela veckan... Och imorgon ska jag "jobba" med Frida genom att sälja biljetter till Klubb Jambalaya (om jag stavade rätt x)). Jag börjar nog också bli lite sjuk, är hes och förkyld... Men har ingen lust att vara sjuk, så försöker tränga bort det.
Ska kolla lite på TV nu och verkligen slappa :D

Låten,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0