Rpattz o franska

Sitter och lyssnar på Robert Pattinson, let me sign. Den är väldigt bra! Men jag pluggar också franska, det är inte lika kul... Och det går inte framåt, blir galen på alla dessa glosor! Men, men... Ikväll är det TEATER! :D:D Yeay, då kan man verkligen slappna av och bara fokusera på att ha kul och vara med kompisar, just nu iaf, sanrt är det dags att börja aggera. Men då behöver man ju inte tänka på skolan...
Måste ta och betala mitt gymkort nu! Det bara ligger och skräpar i mitt skåp, får skynda mig innan det försvinner ;P
Vet någon när studiebidraget kommer? Alla i klassen har olika förslag... Men det visar sig nog när det kommer :P
I skolan är det skoj! Idag hade vi bara tre sköna lektioner :) Idrott, datorkunskap och samhälle. Och bäst av allt, på fredag har jag INGA lektioner alls! Så UNDERBART! Fast har ingen aning om va jag ska göra, men det är ju några dagar kvar ;) Anledningen till att jag får det så lycksigt är att min matte och Kemi lärare (karin) har åkte iväg med tvåorna till Utö. Så då skulle vi bara ha mentor på 30min, mina lärare (kanske skulle de också iväg...?) bestämde sig att vi inte behövde den dagen, supergulligt av er Nina och Lasse :D
Men nu måste jag fortsätta med att öva franskaglosor.

Patricia o Ja sommaren 09

Jag i mina nya glasögon :)

Jag i mina ny glasögon, kolla håret x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0