Sheena

Jag är usel på att blogga... Ibland blir det bara sååå tråkigt! Funderara på att stänga ner den, för det blir ju bara typ 2 inlägg per vecka...
Men, men...
Det har varit skola denna vecka med, i fredags simmade jag några längder, vilket var skönt. Bada = en glad Bella! Sen toppade jag ju det med att sitta i bastun och ha det skönt. Nästa fredag ska kanske några fler med och simma :)
Sen igår var jag i Fridas skola, vilekt var skoj :) Hon går ju i ett djurgymnasium, så det var många olika djur... Sen efter åkte jag hem till Frida och träffade hennes über söta kattungar som hat blivit så stora nu! Elsa och Sixten (som ser ut som en panter) är hennes katter, vi rullade mandariner framför dem och frida tog fram kattmynta där Kerstin blev helt knäpp! Hon dregglade ner hela påsen x)
Idag blir det bara att PLUGGA -.- Har matte prov på fredag och en SO grej till på tisdag... BLÄÄÄÄ! Men ikväll är det Top Model, så om jag pluggar riktigt ordentligt så kan jag kolla på det :)

Såg den här videon på  http://evelinaoeh.blogg.se/ och jag började gråta! Jag som aldrig brukar gråta har börjat grina flera gånger den här månaden! För vad som helst, New Moon trailern, när alla belv super glada på IDOL, den här videon m.fl. Aja, här kommer den iaf :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0