Trött

Hej alla dönickar!
Nu sitter jag här, sjukt trött! Känns lite skumt eftersom klockan bara är halv tio... Men sån är jag! Alltid trött!
Idag i skolan var det skoj! Jag och Anna var lite övertrött under svenskan så vi satt och skrattade  hela tiden! Min svenska lärare frågade om jag hade gjort någon lycklig idag. Jag bah: vaa? x) Anna sa att jag hade gjort henne lycklig, så då sa jag det hon sa. Och sen att jag hade kommit hit, och gjort alla lyckliga. Det tyckte Madde var lite kul ;P Laxen, som han kallas, lät oss gå 10 (typ) min före för att han var trött, sjukt snällt :P Sen när vi skulle mosa in allt i skåpen hade någon hällt cola på golvet där Michaela hade sitt skåp, så vi kommer antagligen sitta fast klistrade imorgon av colan som hade klibbat på golvet. Om alla undrar vart jag har tagit vägen, så är det cola. 

När jag kom hem kollade jag på TV, gjorde lite läxor tills nästa vecka... Pappa fick installera Word på min dator, den krashades innan vi åkte till spanien :(
Men nu ska jag allt gå och lägga mig och läsa lite bok! Börjar 09.35 med matte, sen mentor och sist kemi. Bara Kardan imorgon, inte kul! :( Fast vi labbar på kemin på fredag stort PLUS! :D
Aja, nu har min familj försvunnit så nu ska jag gå...
Men adjö mina vänner!


Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 09:12:45
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ja fan! Har du redan beställt? 8D

2009-09-12 @ 18:36:50
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0