Rêve

Hello New Yooork! Heroes har ni börjat på kanal fyra klockan 22.40! :D yeeeay! Fast själv orkar man inte vara uppe så länge och glutta på TV, utan spelar in och kollar dagen efter :)

Idag så åt jag frukost i skolan, vilket betyder att jag skulle vara där halv åtta :O men det är mysigt :) Och kan snacka med Dilek (som har bytt klass) mer. Hon ska på öppet hus på Annerstaskolan (mammas skola) så då kommer vi ses :) Annarst hade vi ganska chill. Dagens schema: Franska, Svenska, Idrott, Lunch, Kemi och Samhälle. Slutade 14.50 ;P Fick läxor idag, så ska nog börja lite med dem... Annars ska jag läsa en väldigt bra bok, När jag hör din röst. Ska läsa ut den innan New Moon, har alltså 72 dagar på mig att läsa den :)

Fick höra av Alexandra att Paramore ska komma till Sverige den 30 November (Alexs födelsedag). Mathilde och jag ska nog gå :D Alexandra också med hennes kompisar (alex är Mathildes lillasyrra). Det ska bli skoj! Fast båda jag och Mathilde kan inte så många av deras låtar =P Men det ska bli kul iaf :D Ska köpa deras nya CD.
På lördag ska jag träffa Sofia! Äntligen :D Längtar!

TILL IDUNN MIN SKÖNA MÖ! DEJ SKA JAG BJUDA PÅ KORV ME BRÖ! <3


Kommentarer
Postat av: Idunn

Tack för korv med bröd, det ska bli gott :P

Jag gör som dig, spelar in och kollar på Heroes, för jag orkar inte heller sitta uppe så sent :P

Pusskram! :D <3

2009-09-10 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0