Läxor...

Jag hade skrivit ett väldigt långt inlägg! Och gissa va som händer när jag ska lägga upp det?! Jo, jag blev utslängd så allt försvann!!! Gaah :@
Men nu ska jag försöka komma ihåg va jag skrev... Ehm...
Jag vet att jag har varit dålig på att skriva vad som händer i mitt liv, förra fredagen så var jag med underbara Idunn, vi = Idunn gjorde ett snyggt mobiltema till min syrra, sen så lekte Ids, jag och Eldri, ids lillasyrra med Betty Spaghetti och barbie. Det var skoj!
Sen efter det har det bara varit skooola, i tisdags började ju teatern! Det var superkul att träffa alla underbara personer igen! Det har börjat några nya, fast de kände jag innan. Vi blev en D-grupp och går därför mellan 19.15 till 21.30.
Igår var jag med SOFIA! Har längtat efter att träffa henne, men igår blev det äntligen av :) Vi shoppade lite inne i stan, jag köpte 2 linnen från Gina och ett par glasögon. Sofia och jag köpte ett likadant linne men hon köpte lite fler saker, bla MJ tröja som var cool! Vi käkade på Mcdonalds och där träffade vi ingen mindre än Madde. Hon var där med sin lillasyster som var gullig och Maddes kille, de skulle på bio sen. S och jag vandrade omkring och snackade, snackade och snackade lite till innan vi skulle åka hem. När vi skulle gå fick jag en känsla av att vi inte kommer att träffas på länge "/ Hon fick samma känsla... Men vi kommer ses den 30/10 om JB kommer och den 20/11. Och några gånger däremellan såklart.
Idag ska jag bara plugga matte, och göra svenska läxan och So. Vilken toppen dag va?
 
OMG JAG HITTADE NEW MOON TRAILERN!!! SÅ BRA!! JAG DÖÖÖÖR!


Tårar började rinna, gissa hur jag kommer vara på bion. KOLLA PÅ DEN!
69dagar kvar nu...!

GRATTIS TILL TALE SOM FYLLER 13 ÅR IDAG! :D GRATTISGRATTIS
(och till Bella Swan som fyller år idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0