Sourire, le

Sitter och övar på alla franskaglosor, så svårt! Men jag kan ju välja bort det (man behöver inte läsa det förren i 2:an i min klass), fast det ger ju lite extra poäng och så vill jag ju kunna franska :) Det skulle vara så skönt! Skulle sluta tidigare på måndagar och ha sovmorgon på onsdagar och inte har läxor! Men nu har jag ju valt det, det ska bli kul (kommer jag få påminna mig 100gånger om dagen). Har ändrat min design återigen, den blev fin :) Har fixat på min och fridas blogg www.agood.blogg.se Frida gjorde också lite på denna :)
Ska dricka Te, jag som brukar hata Te försöker nu att tycka om det :P Nu drack jag godaste, men passion frukt, mango och apelsin, det var allt smaskigt det! :D
Ska kolla på TV nu, och göra klart Franskan. Fast ska sova direkt efter programet, ska vara i skolan 07.30!! Shiet va tidigt! Skulle aldrig orka om det inte var föra tt jag ska käka frukost med min underbara klass! :)
Aja, måste dra, det börjar snart! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0