Helg

Sholelee, i fredags var jag och familjen bjudna på bröllopsfest hos mammas jobbar kompis. Festen var otroligt fin, Téres var otroligt fin i hennes klänning och allt var så jättebra! Det var ett tunisiktpar som höll i festen så det var väldigt mycket god mat också x) Haha, jag åt mig mätt på förrätten! Så när huvudrätten kom in trodde jag att jag skulle spricka! Men som tur var dansade man mellan rätterna så maten "sjönk ner" lite ;)
På lördagen så kom min kära släkt över och åt kräftor och surströmming. Jag åt dock inte surströmming! Men desto mer kräftor ;) Hade mycket trevligt! Och idag kommer lite mer släkt, fast då blir det bara tårta :)

Jag och systrar i Spanien


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0